Fraud Blocker

Vi gir deg seriøse kunder til din bedrift

Helt ny måte å øke antall nye kunder for din bedrift, uten risiko eller tid.

Slik fungerer det

Start video

Oppsummert:

Du får henvendelser av seriøse personer som ønsker utført oppdrag, du betaler ikke før de er betalende kunde.

Potensielle kunder blir matchet

Personer som ønsker utført et prosjekt benytter vår matching for å enklere finne den lokale bedrifter som er best egnet for deres behov.

Videreformidling

Vi videreformidler umiddelbart denne henvendelsen til din bedrift gjennom vårt oversiktspanel (og e-post varsling)

Ny kunde

Dere tar kontakt med vedkommende og håndterer all dialog og prosess som normalt og dokumenterer i matching dashboardet hvem som blir kunde.

Hva koster det?

Vi tar kun betalt når en henvendelse er bekreftet til å bli betalende kunde hos deg.

Ingen oppstartsgebyrer, ingen bindingstid, ingen faste månedsgebyrer eller lignende. Får du ingen kunder fra oss, betaler du heller ingenting.

Vi har eget eget kontrollpanel som du vil få tilgang til, her vil du se alle innkommende henvendelser med alt av detaljer hva de ønsker og hva som er viktig for dem.

Det er i dette kontrollpanelet du vil beskrive hvem som blir kunde eller ikke. Dette er i stor grad et tillitsbasert system, men vi har tiltak som gjør at skulle du prøve å lure systemet, vil kontrakten bli umiddelbart brutt og bedriften utestenges fra å motta flere kunder hos oss.

Når hver måned er ferdig sender vi deg en rapport som viser alle personene som har blitt kunde og faktura til bedriften din baseres på dette.

Hva er prisen pr. kunde?

Prisliste er under etablering.

Vi er opptatt av at det skal være lønnsomt for deg å få kunder fra oss. 

Derfor jobber vi med en prismodell som er lukrativt for deg.

Roofer adding shingles to the roof of a house

Våre krav til bedrifter:

Bedriften må oppfylle følgende krav:

  • Alle relevante godkjenninger for oppdragstypen.
  • I drift over 24 måneder med svært positive anmeldelser.
  • Registrert i foretaksregisteret med akjseselskap.
  • Positiv selskapsøkonomi
  • Minst 1 million i omsetning siste regnskapsår
  • Motivasjon til å vokse bedriften for å øke kapasitet.

Hvem er vi?

Selskapet bak ModerneBolig.no heter Mikalsen Utvikling AS.

Vi har siden 2015 hjulpet bedrifter med digital markedsføring og generert over 250 000 kunder. 

Ansvarlige for ModerneBolig.no

For bedrifter
André Mikalsen

Daglig Leder

Ansvarlig for alt av drift og optimalisering av plattformen.

For bedrifter
M-U

Vår AI robot

M-U håndterer mange viktige oppgaver, slik som matchingen mellom kunde og bedrift.

Få kunder på en helt ny måte!

Bruk skjemaet nedenfor for å komme i kontakt med oss, eller ta kontakt med bedriftsansvarlig André Mikalsen på andre@modernebolig.no eller mobil 917 63 602 – så tar vi en helt uforpliktende prat.